Wydarzenia 8 kwi 2020 | Krzysztof Drozdowski
Jeszcze 10 dni udręki mieszkańców ze śmieciami. Komunalnik wydał oświadczenie

fot. Anna Kopeć

W odpowiedzi na liczne apele mieszkańców firma Komunalnik, która odpowiada za odbiór odpadów w trzech miejskich sektorach wydała oświadczenie, w którym przeprasza za obecną sytuację i deklaruje rozwiązanie sytuacji do 18 kwietnia.

O trudnej sytuacji mieszkańców miasta pozbawionych odpowiednich pojemników do zbiórki odpadów informowaliśmy już kilkakrotnie. Nasz ostatni materiał, w którym pokazaliśmy jak wyglądają niektóre ulice spotkał się z Waszym ogromnym odzewem.
 
W odpowiedzi na liczne protesty i apele mieszkańców firma odpowiedzialna za wywóz odpadów wydała oświadczenie.
 
- Zdajemy sobie sprawę, że dotychczasowe opinie oraz trudny początek realizacji usługi w Bydgoszczy stawia nas w niekorzystnej sytuacji, ale tym bardziej chcemy pokazać, że jesteśmy firmą wartą szansy oraz zaufania, niezależnie od tego, jakie informacje rozpowszechnia o nas konkurencja. Chcemy być bydgoską firmą i długofalowo - poprzez konkurencję - pozytywnie wpłynąć na rynek gospodarki odpadami w Bydgoszczy - pisze w specjalnym oświadczeniu Michał Kabaciński z firmy Komunalnik.
 
 
 
Drodzy mieszkańcy,

jesteśmy nową firmą odbierającą odpady w trzech z dziewięciu sektorów miasta. Przepraszamy za dotychczasowe utrudnienia związane z wymianą pojemników. Pomimo ogromnych problemów z dostawcami, w czasie epidemii realizujemy rozstawianie ok. 50 tys. pojemników, każdego dnia wyposażamy kolejne nieruchomości w ok. 3 tys. sztuk. Deklarujemy, że do środy, 15 kwietnia br. będą rozmieszczone wszystkie pojemniki na odpady zmieszane, a do soboty, 18 kwietnia br. na odpady selektywne.
 
Wszystkie ewentualne reklamacje będą realizowane po tym terminie, a zgłoszenia dotyczące rozmiarów pojemników poprawione. W ciągu ostatniego tygodnia odebraliśmy ponad 600 ton odpadów. Gdy pojawiały się pojedyncze reklamacje natychmiast je uwzględnialiśmy i jesteśmy przekonani, że mimo utrudnień z przekazaniem nam nawet najprostszych elementów, takich, jak chociażby klucze, to jakość naszego odbioru z tygodnia na tydzień będzie wzrastała. 
Przed świętami wielkanocnymi, w piątek, 10 kwietnia br., na własny koszt zorganizujemy dodatkowe odbiory odpadów w największych skupiskach mieszkańców. Od wtorku, 14 kwietnia br. będziemy realizować dostawy worków big bag (jeśli są pytania w tej kwestii, o kontakt prosimy na adres e-mail: bydgoszczbigbag@komunalnik.net). 
 
Zdajemy sobie sprawę, że dotychczasowe opinie oraz trudny początek realizacji usługi w Bydgoszczy stawia nas w niekorzystnej sytuacji, ale tym bardziej chcemy pokazać, że jesteśmy firmą wartą szansy oraz zaufania, niezależnie od tego, jakie informacje rozpowszechnia o nas konkurencja. Chcemy być bydgoską firmą i długofalowo - poprzez konkurencję - pozytywnie wpłynąć na rynek gospodarki odpadami w Bydgoszczy. Już dziś, na początku zamówienia, zatrudniamy ponad 60 bydgoszczan. Z czasem ta liczba na pewno wzrośnie. Ze względu na uwagi do jakości obsługi mieszkańców i przekazywanych informacji zwiększyliśmy liczbę osób obsługujących telefony, a na wszystkie dodatkowe pytania jesteśmy gotowi odpowiedzieć za pośrednictwem lokalnych mediów np. podczas dyżurów telefonicznych. W razie pytań zapraszamy do kontaktu: bydgoszcz@komunalnik.net.
 
Michał Kabaciński,
Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu
Krzysztof Drozdowski

Krzysztof Drozdowski Autor

Publicysta, autor wielu książek historycznych.