Dom i ogród 20 lut 2017 | Magdalena Liczkowska
Od podłogi aż po sufit czyli 3. Targi Aranżacji i Wyposażenia Wnętrz

Za nami 3. Targi Aranżacji i Wyposażenia Wnętrz. Rekord frekwencji został pobity – w hali „Łuczniczka” dopisali zarówno odwiedzający, jak i wystawcy. Niektórzy z nich już przygotowują się do kolejnej edycji wydarzenia.

Brałam udział w pierwszej edycji targów i porównuję z tym, co dzieje się dzisiaj. Zainteresowanie klientów jest po prostu szalone. Widzę, że luka na rynku została wypełniona. Z doświadczenia zdobytego w innych miastach wnioskujemy, że taka wizyta na targach staje się powoli elementem zakupów – mówi Sylwia Lashmann z Pracowni Duży Pokój. – Świadomość wśród klientów jest coraz większa. Osoby, które nas odwiedzają, szukają rozwiązań nie tylko pięknych, ale także dobrych jakościowo.

 

Wzięliśmy w tych targach udział, bo słyszeliśmy same pozytywne opinie. Frekwencja jest rzeczywiście bardzo duża. Uważamy, że w takie lokalne przedsięwzięcia są bardzo przyszłościowe. W zeszłym roku byliśmy na targach w Poznaniu i w cztery dni rozdaliśmy mniej katalogów niż dzisiaj przez dwie godziny – mówi Krzysztof Olejnik z firmy Touch Me produkującej szklane łączniki dotykowe.

 

Inspiracje i dodatki

 

Klienci na targach, oprócz konkretnych produktów poszukiwali także inspiracji – modnych, niebanalnych lamp, ciekawych wykończeń czy filcowych ozdób. Interesujące dekoracje zainteresowani mogli znaleźć m. in. na stoisku firmy Drewniane Dodatki. – Oferujemy elementy z litego drewna, od prostych breloczków, po zegary, napisy i pojedyncze litery. Wszystko, co sobie klient wymyśli – wymienia właściciel firmy, Michał Życziński.

 

Stoiska poszczególnych wystawców cieszyły się dużym zainteresowaniem osób odwiedzających targi.

 

W tym roku gościliśmy ponad 60 wystawców – mówi Paweł Kranc, właściciel agencji marketingowej Green House i organizator 3. edycji targów – Asortyment jest coraz szerszy, mamy wszystko – od podłogi aż po sufit. Oprócz firm dostarczających poszczególne elementy wyposażenia, gościmy także specjalistów zajmujących się designem oraz liczne grono projektantów wnętrz. Celem targów, oprócz przedstawiania oferty klientom, jest także nawiązywanie współpracy pomiędzy wystawcami, i to właśnie tutaj się dzieje. To wartość dodana tego przedsięwzięcia – ocenia Kranc.

Magdalena Liczkowska

Magdalena Liczkowska Autor

Redaktor/PR