Finanse 23 sie 2020 | Jarosław Aleksander
Milion za spoty. Rząd szuka autora

fot. KPRM

Rząd ogłosił przetarg na nowe spoty internetowe i telewizyjne na potrzeby kampanii społecznych. Do wydania przygotowano prawie milion złotych.

"Produkcja spotów telewizyjnych i internetowych na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów”. Tak brzmi tytuł przetargu rządowego.

 

Spoty mają za zadanie m.in. informować o programach rządowych, w tym prezentować jakie zmiany odczują beneficjenci programów dzięki wejściu w życie poszczególnych rozwiązań – tłumaczy KPRM w warunkach uczestnictwa w przetargu.

 

Spoty mają być przygotowane głównie do celów promocji kampanii społecznych rządu.

 

Język komunikacji użyty w spotach powinien być prosty i zrozumiały z jednoznacznym przekazem, nie powinien zawierać zbyt wielu komunikatów. Spoty mają mieć pozytywny przekaz, wzbudzać pozytywne emocje, przykuwać uwagę, być autentyczne i naturalne, nowoczesne i dynamiczne, czytelne i przystępne w odbiorze – podkreśla KPRM.

 

Do wyprodukowania będą cztery rodzaje spotów:

  • przemówienie przed kamerą (z ewentualnym wykorzystaniem tzw. przebitek zamawiającego)
  • spot z udziałem premiera,
  • spot bez udziału premiera,
  • spot z aktorami lub statystami.

 

Termin składania ofert upływa 24 września.

Jarosław Aleksander Autor

Katolicka Bydgoszcz