Milion za spoty. Rząd szuka autora
fot. KPRM
Rząd ogłosił przetarg na nowe spoty internetowe i telewizyjne na potrzeby kampanii społecznych. Do wydania przygotowano prawie milion złotych.
Inne z kategorii
Jak unikać oszustw telefonicznych? Sprawdź, kto dzwonił, by chronić swoje dane
"Produkcja spotów telewizyjnych i internetowych na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów”. Tak brzmi tytuł przetargu rządowego.
Spoty mają za zadanie m.in. informować o programach rządowych, w tym prezentować jakie zmiany odczują beneficjenci programów dzięki wejściu w życie poszczególnych rozwiązań – tłumaczy KPRM w warunkach uczestnictwa w przetargu.
Spoty mają być przygotowane głównie do celów promocji kampanii społecznych rządu.
Język komunikacji użyty w spotach powinien być prosty i zrozumiały z jednoznacznym przekazem, nie powinien zawierać zbyt wielu komunikatów. Spoty mają mieć pozytywny przekaz, wzbudzać pozytywne emocje, przykuwać uwagę, być autentyczne i naturalne, nowoczesne i dynamiczne, czytelne i przystępne w odbiorze – podkreśla KPRM.
Do wyprodukowania będą cztery rodzaje spotów:
- przemówienie przed kamerą (z ewentualnym wykorzystaniem tzw. przebitek zamawiającego)
- spot z udziałem premiera,
- spot bez udziału premiera,
- spot z aktorami lub statystami.
Termin składania ofert upływa 24 września.