Rewolucja na Facebooku. Koniec czy nowy początek serwisu?
fot. Pixabay
Nowa wersja Facebooka jest wdrażana do maja 2020 roku. Od września czeka nas rewolucyjna zmiana. Stara wersja do której przyzwyczajone są miliony użytkowników zniknie już we wrześniu
Inne z kategorii
Bukowiecki i Kaczmarek są już po ślubie!
Aktualizacje Facebooka które pojawiały się od maja niepokoiły wielu użytkowników. Były wprowadzane bez zapowiedzi i falami. Setki milionów klientów serwisu odbierały zmiany jako chaotyczne.
Obecny „stary” Facebook oparty jest na technologii i rozwiązaniach sprzed kilkunastu lat. W wielu miejscach system jest mocno przestarzały i nie nadąża za nowymi treściami. Aktualizacje mają na celu nie tylko unowocześnić wygląd przez np. tryb ciemny, ale i umożliwić lepszą dystrybucję treści.
Nowy Facebook daje możliwość np. zmniejszenia treści poprzez skrót „ctrl” i „-” (lub „cmd” i „-” na komputerach Mac), by zmniejszyć rozmiar elementów. Standardowy widok przywrócimy skrótem ctr/cmd i 0.
Obecnie Facebook to ponad 2,5 mln aktywnych kont na całym świecie. Koncern Marka Zuckerberga jest jedną z najbardziej dochodowych firm. Jednak trendy wskazują na powrót odbiorców Internetu bezpośrednio do stron internetowych i serwisów www.
Na podstawie: facebook/spiderweb