Obsługa w ZUS. Nowe infolinie [KOMUNIKAT]
ZUS uruchamia dodatkowe infolinie do kontaktu. Jednocześnie zachęca do korzystania ze stanowisk do samodzielnego składania wniosków.
Inne z kategorii
Jarmark jeden, jarmark drugi i jeszcze frymark - weekend na bogato w Bydgoszczy [ZAPOWIEDŹ]
Karol Kus wystąpi w bydgoskiej Światłowni [ZAPROSZENIE]
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w ramach bezpieczeństwa wprowadził wydzielone strefy w których samodzielnie składa się wnioski do przeznaczonych do tego skrzynek. W trakcie tej czynności została wyeliminowana potrzeba osobistego kontaktu z pracownikiem.
W ciągu dwóch najbliższych poniedziałków, 30 marca i 6 kwietnia 2020 r. placówki ZUS będą czynne do godz. 15.00.
Gdy jednak potrzebujemy skontaktować się z pracownikiem ZUS, to możemy skorzystać z jednego z czterech rozwiązań: za pomocą informacji telefonicznej (22 560 16 00), maila (cot@zus.pl) lub listu. Dobrym rozwiązaniem jest również skorzystanie z portalu PUE ZUS. Infolinia obsługiwana jest w w dni robocze w godzinach 7.00-18.00.
- Dodatkowo w związku z epidemią koronawirusa ZUS uruchomił trzy nowe infolinie. Jest osobny numer dla spraw zasiłkowych, osobny dla przedsiębiorców i kolejny dla osób zainteresowanych tematem odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej. Dodatkowe infolinie są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00 – wyjaśnia Krystyna Michałek, rzecznik regionalny ZUS województwa kujawsko-pomorskiego.
Infolinie ZUS:
22 290 87 01 - informacje na temat obsługi w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji, a także w sprawie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola lub szkoły,
22 290 87 02 -infolinia dla przedsiębiorców,
22 290 87 03 -obsługa w sprawie odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej.
Oprac. kd na podst. mat. ZUS