Ratusz wydał kilkadziesiąt tysięcy złotych na reklamy na Facebooku
Ponad 32 tysiące złotych przeznaczył w zeszłym roku Urząd Miasta Bydgoszczy i podległe mu instytucje na reklamy na portalach społecznościowych. W ciągu roku nakłady na ten cel wzrosły o niemal 80 procent.
Inne z kategorii
Tako „Rzeczemy” i poetycko wieczerzamy [ZAPROSZENIE]
Pożar mieszkania w Fordonie [Z OSTATNIEJ CHWILI]
32 399 złotych – tyle na reklamy na portalach społecznościowych wydał w 2016 roku bydgoski ratusz oraz Teatr Polski, Miejskie Centrum Kultury i Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny. Najwięcej – 20 953 zł – kosztowały reklamy Urzędu Miasta Bydgoszczy. Teatr na promocję swoich treści przeznaczył 9 108 zł, BPPT 1400 zł, a MCK 841 zł.
Na reklamy na portalach społecznościowych (przede wszystkim na Facebooku), urzędnicy wydają z roku na rok coraz więcej pieniędzy. W 2015 na ten cel Urząd Miasta i podległe mu instytucje przeznaczyły 18 164 zł. Oznacza to, że w ciągu roku wydatki na ten cel wzrosły niemal o 80 procent.
W tym roku na reklamowanie treści w portalach społecznościowych, z miejskiej kasy poszło już ponad 8 tys. zł. (6 509 zł – UMB, 1111 zł - Teatr Polski, 200 zł - BPPT, 195 zł – MCK).
O koszty związane z promowaniem i reklamowaniem treści na portalach społecznościowych dopytywał podczas ostatniej sesji Rady Miasta Jarosław Wenderlich. Powyższe dane pochodzą z odpowiedzi na interpelację radnego.