Żabka prosi o zwrot produktów z wołowiną
fot. ilustracyjna /Pixabay
Sieć sklepów Żabka poinformowała o wycofaniu z obrotu kilku partii cheeseburgerów i kiełbasek z wołowiną. Zdaniem powiatowego lekarza weterynarii mięso mogło nie zostać przebadane.
Inne z kategorii
Świąteczny Festiwal ART MINTAKA 2024 [ZAPROSZENIE]
Bydgoski weekend - kalendarz wydarzeń. Bądź na bieżąco
Wycofane ze sprzedaży produkty z obecnością wołowiny to Cheeseburger wołowy Szam Amm z numerem partii 515/C/1 i terminem przydatności do spożycia 18/02/2019, z numerem partii 553/C/1 i terminem przydatności do spożycia 19/02/2019, z numerem partii 581/C/1 i terminem przydatności do spożycia 20/02/2019 oraz Kiełbaski z wołowiną XL z numerem partii 676/1 i terminem przydatności do spożycia 17/11/2019, z numerem partii 780/1 i terminem przydatności do spożycia 20/11/2019, producenta Konspol HOLDING Sp. z o. o.
Decyzję w tej sprawie podjął powiatowy lekarz weterynarii. – Produkty są wycofane ze względu na prawdopodobieństwo obecności mięsa niepoddanego badaniu poubojowemu – poinformowała Żabka na swojej stronie. – Apelujemy do wszystkich Klientów, którzy zakupili powyższe produkty, by ich nie spożywać oraz zwrócić zakupiony towar.
Zwrotu można dokonać w najbliższym sklepie Żabka lub Freshmarket. Za przeniesione produkty klienci otrzymają zwrot pieniędzy.
– Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogą wynikać w związku z zaistniałą sytuacją. Działanie firmy Żabka Polska podyktowane jest troską o bezpieczeństwo Konsumentów i najwyższą jakość oferowanych produktów – czytamy w komunikacie.