Bydgoszcz Dzisiaj 17:45 | Redaktor
Bydgoskie UKW w czołówce mediów społecznościowych

Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy zajął czołowe miejsce w rankingu aktywności w mediach społecznościowych wśród polskich uczelni.

UKW triumfuje w sieci

Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy znalazł się w zaszczytnej czołówce najbardziej aktywnych uczelni w Polsce pod względem działalności w mediach społecznościowych. W rankingu przygotowanym przez Instytut Badania Internetu i Mediów Społecznościowych UKW uplasował się na trzecim miejscu pod względem liczby opublikowanych postów na Facebooku oraz w pierwszej dziesiątce pod względem interakcji.

Facebookowy zawrót głowy

Dane z września pokazują, że uczelnia opublikowała niemal 150 postów, co generowało blisko 8 tysięcy interakcji. To sprawiło, że UKW zajęło trzecie miejsce w kraju pod względem liczby postów i siódmą pozycję w ogólnym rankingu zaangażowania internautów.

Różnorodność i jakość treści

Raport podkreśla, że o skuteczności działalności w mediach społecznościowych decyduje nie tylko liczba postów i obserwatorów, ale także jakość publikowanych materiałów oraz sposób, w jaki uczelnia buduje relacje z odbiorcami. Bydgoski Uniwersytet bez wątpienia radzi sobie z tym wyzwaniem doskonale, przyciągając uwagę zarówno studentów, jak i akademików.

Redaktor

Redaktor Autor

Redaktor
-->