Bydgoskie UKW w czołówce mediów społecznościowych
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy zajął czołowe miejsce w rankingu aktywności w mediach społecznościowych wśród polskich uczelni.
Inne z kategorii
Czy Zachem wreszcie przestanie straszyć? Ruszyły badania!
Milionowe inwestycje w Bydgoszczy: co nas czeka w 2026 roku?
UKW triumfuje w sieci
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy znalazł się w zaszczytnej czołówce najbardziej aktywnych uczelni w Polsce pod względem działalności w mediach społecznościowych. W rankingu przygotowanym przez Instytut Badania Internetu i Mediów Społecznościowych UKW uplasował się na trzecim miejscu pod względem liczby opublikowanych postów na Facebooku oraz w pierwszej dziesiątce pod względem interakcji.
Facebookowy zawrót głowy
Dane z września pokazują, że uczelnia opublikowała niemal 150 postów, co generowało blisko 8 tysięcy interakcji. To sprawiło, że UKW zajęło trzecie miejsce w kraju pod względem liczby postów i siódmą pozycję w ogólnym rankingu zaangażowania internautów.
Różnorodność i jakość treści
Raport podkreśla, że o skuteczności działalności w mediach społecznościowych decyduje nie tylko liczba postów i obserwatorów, ale także jakość publikowanych materiałów oraz sposób, w jaki uczelnia buduje relacje z odbiorcami. Bydgoski Uniwersytet bez wątpienia radzi sobie z tym wyzwaniem doskonale, przyciągając uwagę zarówno studentów, jak i akademików.