Hala Łuczniczka ze sponsorem i nową nazwą
fot. Pit1233, Wikimedia Commons
Immobile Łuczniczka – taką nazwę przez pięć lat będzie nosiła bydgoska hala widowiskowo-sportowa. Grupa Kapitałowa Immobile została sponsorem obiektu.
Inne z kategorii
Boisko Politechniki Bydgoskiej z prestiżowym certyfikatem FIFA
Nowa przepławka i nowe schody na Wyspie Młyńskiej
Konkurs na sponsora tytularnego „Łuczniczki” miasto ogłosiło w marcu. W myśl warunków, zwycięzca miał prawo nadać oficjalną nazwę hali, musiał jednak pozostawić w niej człon „Łuczniczka”. Za każdy rok kontraktu miasto wymagało min. 100 tys. złotych płatności netto.
W konkursie wpłynęła tylko jedna oferta – od Grupy Kapitalowej Immobile SA. Sponsorem będzie przez najbliższe pięć lat. Dla hali wybrała nazwę: Immobile Łuczniczka. O przyjęciu oferty zdecydowała komisja konkursowa (Piotr Drażdżewski – dyrektor hali, Łukasz Krupa – dyrektor Biura Promocji Miasta, Adam Soroko – zastępca dyrektora Wydziału Edukacji i Sportu UM, Marek Winiarski) pod przewodnictwem zastępcy prezydenta Michała Sztybla.
Grupa Kapitałowa Immobile ma siedzibę w Bydgoszczy, składa się z 28 spółek przemysłowych, hotelarskich i deweloperskich. Należą do niej m.in. CDI Konsultanci Budowlani (deweloper odpowiadający m.in. za biurowiec Immobile K3), Focus Hotels (właścieciel Hotelu Pod Orłem), Makrum i Projprzem Makrum.
Sponsor, poza nadaniem nazwy, może umieścić zaproponowane przez siebie logo hali nad wejściem głównym, przy wjazdach na jej teren i tablicach kierunkowych, informacyjnych.