Książulo testował bydgoski jarmark. Tak czy siak, Bydgoszcz będzie gwiazdą na YouTube
fot. bydgoszcz.pl/Facebook
Książulo ruszył w kolejną trasę i testuje bożonarodzeniowe jarmarki. W Opolu był bezwzględny i użył w tytule słowa „paździerz”. W poniedziałek (2 grudnia) smakował bydgoskie przysmaki. Jedno jest pewne, jego film i tak obejrzy ponad milion widzów na YouTube.
Inne z kategorii
Budowa Akademii Muzycznej – powstaną nowe ulice [RAPORT]
Autobusy wrócą na most Bernardyński. Wiemy od kiedy [RAPORT DROGOWCÓW]
Kanał Książula ma miliony fanów na YouTube. Jego filmy wielokrotnie przebijają popularnością twórczość Roberta Makłowicza. W ubiegłym roku testował jedzenie na jarmarkach świątecznych. Bydgoszcz wtedy ominął. Cykl bożonarodzeniowy tak się spodobał widzom, że w tym roku Książulo ponownie ruszył w trasę. W Opolu był bezwzględny i użył w tytule słowa „paździerz”.
W poniedziałek (2 grudnia) był widziany nad Brdą, bo tutaj nagrywa kolejny odcinek co zauważył serwis metropiliabydgoska.pl:
i oficjalny profil miasta Bydgoszczy, bydgoszcz.pl:
Bez względu na opinię Książula, Bydgoszcz będzie gwiazdą na YouTube. Jarmark bożonarodzeniowy nad Brdą ma już dobra „prasę” i dobre „zasięgi”... Witajcie w naszej bajce... Bydgoski jarmark bohaterem Wirtualnej Polski
Źródło: bydgoszcz.pl, metropoliabydgoska.pl