Nowy park handlowy w Bydgoszczy! 13 tys. mkw. zakupowego raju już wkrótce

wizualizacja - Scallier
Bydgoszcz zyska nowoczesny park handlowy o powierzchni aż 13 tys. mkw. To największa z pięciu inwestycji, jakie firma Scallier szykuje w Polsce. Budowa ruszy już na przełomie 2025 i 2026 roku!
Inne z kategorii
Bydgoska prawica rusza na ulice! „Nie” dla nielegalnej imigracji i paktu migracyjnego
Bydgoszcz daleko w tyle! Kujawsko-pomorskie zaskakuje w rankingu bogactwa
Bydgoszcz stawia na zakupy
Mieszkańcy Bydgoszczy mogą szykować się na prawdziwą rewolucję handlową. Przy ulicy Grunwaldzkiej, w pobliżu osiedli mieszkaniowych i drogi krajowej nr 80, powstanie ogromny park handlowy o powierzchni 13 tys. mkw. Nowoczesna przestrzeń dostarczy klientom bogatej oferty zakupowej, idealnej na szybkie codzienne zakupy, ale też na weekendowe wypady z rodziną.
– Tworzymy obiekty, które nie tylko spełniają oczekiwania inwestorów, ale przede wszystkim są przyjazne i atrakcyjne dla klientów – podkreśla Bartosz Nowak, partner zarządzający w Scallier. Firma już przygotowuje optymalny zestaw najemców, który ma zapewnić mieszkańcom Bydgoszczy szeroki wybór w przystępnych cenach.
Toruń nie zostaje w tyle
Toruń także doczeka się nowego centrum handlowego. Przy ulicy Bukowej, w pobliżu trasy średnicowej i osiedli mieszkaniowych, powstanie park o powierzchni 10 tys. mkw. Władze Scallier zwracają uwagę na spory potencjał handlowy Torunia i podobne potrzeby mieszkańców jak w Bydgoszczy.
Inwestycje w całej Polsce
Poza Bydgoszczą i Toruniem, Scallier inwestuje także w Darłowie, Rudzie Śląskiej i Zabrzu. W nadmorskim Darłowie, które co roku odwiedza milion turystów, powstanie obiekt o powierzchni ponad 7 tys. mkw. W Rudzie Śląskiej drugi etap inwestycji przyniesie 6 tys. mkw., a w Zabrzu park handlowy stanie w miejscu wyburzonego starego marketu, wzbogacając ofertę o współpracę z Aldi.
Scallier na zakupowym podium
Ostatnie miesiące to dla Scallier pasmo sukcesów. Firma otworzyła parki handlowe m.in. w Rudzie Śląskiej, Pyrzycach, Kościanie, a kolejne inwestycje szykuje w Poznaniu, Wrocławiu i Chełmży. Strategia spółki to nie tylko powierzchnie handlowe, ale też nowoczesne strefy rozrywki, gastronomii, sportu i zdrowia.
– Rynek parków handlowych w Polsce ma wciąż ogromny potencjał. Staramy się wprowadzać nowe marki, rozbudowywać ofertę i tworzyć miejsca atrakcyjne nie tylko dla klientów, ale i inwestorów – mówi Bartosz Nowak.