Nowy park handlowy w Bydgoszczy! 13 tys. mkw. zakupowego raju już wkrótce
wizualizacja - Scallier
Bydgoszcz zyska nowoczesny park handlowy o powierzchni aż 13 tys. mkw. To największa z pięciu inwestycji, jakie firma Scallier szykuje w Polsce. Budowa ruszy już na przełomie 2025 i 2026 roku!
Inne z kategorii
Wsparcie dla niepełnosprawnych: Jak zdobyć świadczenie? Kliknij, by dowiedzieć się więcej!
Jak najlepiej dotrzeć na Bydgoski Jarmark Świąteczny?
Bydgoszcz stawia na zakupy
Mieszkańcy Bydgoszczy mogą szykować się na prawdziwą rewolucję handlową. Przy ulicy Grunwaldzkiej, w pobliżu osiedli mieszkaniowych i drogi krajowej nr 80, powstanie ogromny park handlowy o powierzchni 13 tys. mkw. Nowoczesna przestrzeń dostarczy klientom bogatej oferty zakupowej, idealnej na szybkie codzienne zakupy, ale też na weekendowe wypady z rodziną.
– Tworzymy obiekty, które nie tylko spełniają oczekiwania inwestorów, ale przede wszystkim są przyjazne i atrakcyjne dla klientów – podkreśla Bartosz Nowak, partner zarządzający w Scallier. Firma już przygotowuje optymalny zestaw najemców, który ma zapewnić mieszkańcom Bydgoszczy szeroki wybór w przystępnych cenach.
Toruń nie zostaje w tyle
Toruń także doczeka się nowego centrum handlowego. Przy ulicy Bukowej, w pobliżu trasy średnicowej i osiedli mieszkaniowych, powstanie park o powierzchni 10 tys. mkw. Władze Scallier zwracają uwagę na spory potencjał handlowy Torunia i podobne potrzeby mieszkańców jak w Bydgoszczy.
Inwestycje w całej Polsce
Poza Bydgoszczą i Toruniem, Scallier inwestuje także w Darłowie, Rudzie Śląskiej i Zabrzu. W nadmorskim Darłowie, które co roku odwiedza milion turystów, powstanie obiekt o powierzchni ponad 7 tys. mkw. W Rudzie Śląskiej drugi etap inwestycji przyniesie 6 tys. mkw., a w Zabrzu park handlowy stanie w miejscu wyburzonego starego marketu, wzbogacając ofertę o współpracę z Aldi.
Scallier na zakupowym podium
Ostatnie miesiące to dla Scallier pasmo sukcesów. Firma otworzyła parki handlowe m.in. w Rudzie Śląskiej, Pyrzycach, Kościanie, a kolejne inwestycje szykuje w Poznaniu, Wrocławiu i Chełmży. Strategia spółki to nie tylko powierzchnie handlowe, ale też nowoczesne strefy rozrywki, gastronomii, sportu i zdrowia.
– Rynek parków handlowych w Polsce ma wciąż ogromny potencjał. Staramy się wprowadzać nowe marki, rozbudowywać ofertę i tworzyć miejsca atrakcyjne nie tylko dla klientów, ale i inwestorów – mówi Bartosz Nowak.