ORLEN Paczka i Allegro łączą siły, oferując wspólnie ponad 18 tys. punktów odbioru paczek
fot. PAP/M. Moryl
ORLEN Paczka nawiązała strategiczną współpracę z największą w Polsce platformą zakupową w ramach programu Allegro Delivery. Dzięki temu klienci mogą obecnie skorzystać z dwóch metod dostawy i łącznie ponad 18 tys. punktów odbioru. Dodatkowo, za sprawą odbiorów kurierskich na terenie całego kraju, użytkownicy nadadzą przesyłki z dostawą w kolejnym dniu.
Inne z kategorii
Pijany kierowca BMW staranował ludzi na chodniku. Makabra w Słupsku
Pociągiem za złotówkę - PKP robi prezent na dzień seniora
„Po wielu miesiącach intensywnej pracy możemy wreszcie zaprezentować usługę, która oznacza nową i rozpoznawalną na rynku jakość. Od teraz metody dostawy One by Allegro i ORLEN Paczka będą dostępne w programie SMART!, zarówno do automatów paczkowych, jak i punktów odbioru. Dołączyliśmy do tego programu, ponieważ jesteśmy wiarygodnym partnerem, z wysokim poziomem świadczonych usług - począwszy od odbiorów kurierskich, przez terminowość i dbałość o przesyłki, aż po obsługę posprzedażową” - mówi Bartosz Bielak, członek zarządu RUCH S.A., operatora logistycznego ORLEN Paczki.
Rok 2023 marka ORLEN Paczka zamknęła z rekordowymi wzrostami, dostarczając o 240% więcej przesyłek do automatów paczkowych w porównaniu do 2022. Wolumen wszystkich przesyłek wzrósł o 70%.
„Zakładamy, że na koniec bieżącego roku wzrosty będą jeszcze większe m.in. dzięki dostępności usługi w dużych e-sklepach oraz strategicznym współpracom i partnerstwom” - dodaje Bartosz Bielak.
Rosnący zasięg i wolumen obsługiwanych paczek przekładają się nie tylko na stały wzrost liczby klientów, ale również poziom ich satysfakcji, mierzony za pomocą wskaźnika NPS (Wskaźnik Rekomendacji Netto). Za okres od października 2023 do marca 2024 roku, konsumenci wystawili marce ORLEN Paczka notę 85,8, co oznacza, że są oni bardzo zadowoleni z jej usług i poleciliby je innym.
ORLEN Paczka posiada obecnie 23 Centra Logistyczne, w tym Centralną Sortownię w Strykowie. W tym roku planowane jest otwarcie kolejnych oddziałów. Już 1 lipca rozpoczną się prace operacyjne w centrum logistycznym w Ełku, które pozwolą na jeszcze sprawniejszą obsługę przesyłek, znacząco skracając drogę, jaką musi przebyć kurier. Dzięki temu możliwe stanie się wydłużenie godzin odbioru paczek z e-sklepów i punktów nadawczych (tzw. godzin granicznych). Sprzedającym pozwoli to z kolei na sprawniejsze przygotowanie przesyłek.
źródło informacji: PAP MediaRoom