Firma Abramczyk oficjalnie wspiera Enea Astoria. Kolejny sezon
Czwartkowa (6.08) konferencja prasowa Klubu Koszykarskiego Astoria Bydgoszcz S.A./ fot. Anna Kopeć
Rodzinna firma Abramczyk, zajmująca się sprzedażą mrożonych ryb i owoców morza, przez kolejne dwa lata będzie sponsorem Klubu Koszykarskiego Astoria Bydgoszcz. Najbliższy turniej zyska rodzinny charakter i odbędzie się pod nazwą „Abramczyk Cup”.
Inne z kategorii
Karol Kus wystąpi w bydgoskiej Światłowni [ZAPROSZENIE]
40 lat Akademii Medycznej i 20 lat Collegium Medicum UMK – ważne jubileusze w Bydgoszczy
W czwartek (6 lipca) podczas konferencji prasowej na Wyspie Młyńskiej, bydgoski klub koszykarski oficjalnie ogłosił przedłużenie współpracy z firmą Abramczyk. Prezes zarządu klubu, Bartłomiej Dzedzej skierował swoje słowa do sponsora. – Składam podziękowania za dwuletnią umowę, która daje naszemu klubowi i męskiej koszykówce kolejny element stabilizacji i możliwość planowania przyszłości, planowania walki o jak najwyższe cele dla Bydgoszczy, dla każdego kibica męskiej koszykówki.
W ramach podziękowania przedstawicielom firmy „Abramczyk” wręczono upominki.
fot. Anna Kopeć
Rodzinna firma wsparciem dla sportu
– Rodzinne przedsiębiorstwo Abramczyk to idea, w ramach której wspieramy wszelką formę sportu – mówił na spotkaniu prezes zarządu Czesław Abramczyk. Firma z Astorią związana jest od ponad roku, poza tym jest także tytularnym sponsorem Żużlowego Klubu Sportowego Polonia Bydgoszcz.
– W ubiegłym roku w finale pierwszej ligi powiedzieliśmy „A” razem z innymi sponsorami i okazało się, że w tym niestety przedwcześnie zakończonym sezonie, gdyby nie COVIT-19, Astoria grałaby w play-off – mówił szef marketingu w firmie Abramczyk Piotr Kośmicki. – Jesteśmy z tego niezmiernie dumni. To dla nas też jest taki sygnał, że trzeba powiedzieć „B”.
– Tam, gdzie walczy się o marzenia, zwłaszcza marzenia sportowe trzeba mieć świadomość, że one nie realizują się w ciągu jednego sezonu. Dlatego też jesteśmy z Astorią w kolejnym sezonie i być może jeszcze w kolejnym – dodał szef marketingu. – Jestem o tym przekonany, że nic nam nie przeszkodzi, ani obecna sytuacja, ani konsekwencje tego, co obecnie się dzieje.
fot. Anna Kopeć
Turniej „Abramczyk Cup”
Podczas konferencji ogłoszono, że najbliższy turniej (15-16 sierpnia) odbędzie się pod nazwą „Abramczyk Cup”. – Jest to dla nas bardzo ważna informacja, ponieważ ona jest kolejnym etapem współpracy nie tylko takiej typowo sponsorskiej, ale też tworzenia idei Abramczyk team, tworzenia idei sektora rodzinnego i promowania rodzinnego spędzania czasu na koszykówce – mówił prezes koszykarskiego klubu.
Podziękowania dla sponsora wyraził także trener główny drużyny Enea Astoria Bydgoszcz, Artur Gronek. Nie krył on swojej radości z tego, że dzięki sponsorom drużyna może swobodnie skupić się na doskonaleniu gry.
fot. Anna Kopeć
Artur Gronek zapewnił, że drużyna jest dobrze przygotowana. – Mamy skompletowany zespół od początku okresu przygotowawczego – mówił. – Przygotowania zaczęły się od 6 lipca. Zaczęliśmy chyba z Legią Warszawa najwcześniej w tym sezonie ze względu na to, że mamy młody zespół i ze względu na to, że chcemy, aby ten sezon był troszeczkę lepszy w naszym wykonaniu niż poprzedni – wyjaśnił trener.
– Co do treningów, myślę, że zawodnicy z krótkimi przerwami, bo były małe urazy, spisują się bardzo dobrze – dodał Gronek. – Jesteśmy zadowoleni, do tej pory zagraliśmy pięć meczów takich przedsezonowych, gdzie sprawdzamy sobie różne elementy.
Przedstawiciele Astorii przypominali, że sprzedaż biletów na turniej „Abramczyk Cup” trwa. – Gorący apel z naszej strony, aby wszystkie osoby, które miały karnety w poprzednim sezonie wykorzystały tę możliwość wygenerowania sobie kodu pierwokupu – mówił Dzedzej. – Wierze, że na tym turnieju będzie bardzo dużo kibiców, bo wierzymy, że tak jak my jesteśmy stęsknieni tych emocji sportowych, tak i również nasi kibice czekają na start.
Dla kibiców, którzy nie będą mogli pojawić się osobiście na meczach, będzie dostępna transmisja w Internecie.