Liroy zbiera milion euro na interes z konopiami
Piotr Liroy-Marzec, raper i były poseł, wraz ze wspólnikami stworzył markę LiRoyal, która oferuje produkty konopne.
Inne z kategorii
W tanecznych rytmach przed sylwestrem zaprasza Światłownia [ZAPOWIEDŹ]
Kolędy i pastorałki w święta i po świętach [ZAPROSZENIE]
Piotr Liroy-Marzec od dawna zajmuje się tematem wykorzystania konopii. Również jako poseł zajmował się legislacją, dzięki czemu udało się wprowadzić w polskim prawie pewne zmiany.
Od zawsze wspierałem akcje edukacyjne i propagatorskie związane z konopiami. Działam z wieloma organizacjami m.in. na rzecz odbudowy rynku konopnego w Polsce. W Sejmie zajmowałem się legislacją, dzięki czemu udało się wprowadzić pewne zmiany. Teraz przyszedł czas na to, aby pod własną marką dostarczyć na rynek produkty najwyższej jakości
– mówi Piotr Liroy-Marzec, Prezes Zarządu, współwłaściciel LiRoyal.
Byłemu posłowi zależy na kontroli każdego etapu produkcji.
Dlatego zdecydowałem się działać z GoldGreen, zakładem ekstrakcji, który ma ogromne doświadczenie jako jedna z pierwszych firm w branży konopnej w Polsce. Wiem doskonale, że na razie w obiegu jest wiele produktów o wątpliwej wartości. Nie chcę, żeby ten sektor utknął w martwym punkcie przez słabą kontrolę jakości, dlatego zamierzamy wyznaczać wysokie standardy
– wyjaśnia.
jak podaje portal Money.pl - Globalnie, jak wynika z analiz Prohibition Partners, rynek konopi już w 2028 roku osiągnie wartość 300 mld euro. W Polsce w tym samym czasie przekroczy 4,2 mld euro, a w Niemczech 90 mld euro.
Inf. money.pl