Miasto szuka sponsora dla hali „Łuczniczka”
Wikimedia Commons/Pit1233
Miniumum 100 tysięcy złotych za każdy rok umowy zapłaci sponsor tytularny Hali Sportowo-Widowiskowej „Łuczniczka”. W zamian m.in. nada obiektowi nazwę. Ratusz właśnie ogłosił konkurs.
Inne z kategorii
Karol Kus wystąpi w bydgoskiej Światłowni [ZAPROSZENIE]
40 lat Akademii Medycznej i 20 lat Collegium Medicum UMK – ważne jubileusze w Bydgoszczy
Miasto w drodze konkursu szuka sponsora tytularnego dla „Łuczniczki”. Zwycięzca będzie miał prawo do nadania oficjalnej nazwy hali, będzie figurował też we wszystkich dokumentach i materiałach promocyjnych. Umowa zostanie zawarta na minimum 3, a maksimum 5 lat.
W ofercie uczestnicy konkursu muszą podać w niej kwotę za trzy lub pięcioletni okres kontraktu – nie niższą niż 100 tys. zł netto za każdy rok – a także proponowaną nazwę, w której musi jednak pozostać słowo „Łuczniczka”. Wyłoniony sponsor będzie mógł umieścić zaproponowane przez siebie logo hali nad wejściem głównym, przy wjazdach na jej teren i tablicach kierunkowych, informacyjnych.
Oferty należy składać do 8 kwietnia, do godz. 14.00 w siedzibie Urzędu Miasta Bydgoszczy w sekretariacie Biura Promocji i Współpracy z Zagranicą (ul. Jezuicka 1 pok. 106 A) z dopiskiem „NIE OTWIERAĆ. Oferta na konkurs na sponsora tytularnego dla Hali Sportowo-Widowiskowej »Łuczniczka«, zlokalizowanej w Bydgoszczy przy ulicy Toruńskiej 59” lub przesłać pocztą.
Szczegóły oraz regulamin konkursu znajdują się TUTAJ.
Hala „Łuczniczka” została oddana do użytku w październiku 2002 roku. Może pomieścić 6 tys. 878 widzów. Jest wyposażona w nagłośnienie, telebimy wewnętrzne i zewnętrzne, elektroniczne tablice wyników. Poza centralną przestrzenią-„halą”, która może służyć organizacji imprez sportowych i kulturalnych, znajdują się tu pomieszczenia pomocnicze: szatnie, pokoje techniczne, gabinet lekarski i sala konferencyjna.