AKTUALNE 14 lut 2021 | mk
„Kocham Polskę”. Walentynkowa akcja Młodzieży Wszechpolskiej

fot. Anna Kopeć

Do wybierania polskich produktów i spędzania wakacji w kraju zachęca Młodzież Wszechpolska. Z powodu pandemii coroczna akcja „Kocham Polskę” poświęcona jest patriotyzmowi gospodarczemu.

Ideę akcji członkowie MW przybliżyli w przeddzień walentynek, 13 lutego. W poprzednich latach tematami przewodnimi były m.in. pro-life, ekologia, pamięć o żołnierzach wyklętych. W tym roku, ze względu na pandemię i wywołany nią kryzys, Wszechpolacy zachęcają do wspierania polskich przedsiębiorców.

- Akcja dotyka tematyki patriotyzmu gospodarczego, kupowania polskich produktów. Chodzi o to, żebyśmy w tym bardzo trudnym momencie się solidaryzowali, żebyśmy jak najbardziej suchą nogą wyszli z tego kryzysu i zaczęli w końcu normalnie żyć i się rozwijać - mówił Michał Goliński, prezes okręgu Kujawsko-Pomorskiego Młodzieży Wszechpolskiej.

- Każda decyzja w sklepie to cegiełka dla naszej gospodarki, która musi się jak najszybciej podnieść w związku z kryzysem, poniekąd spowodowanym nieco nieudolnym zarządzeniem przez nasz rząd - uważa.

Plakaty stworzone przez MW trafią do osób prowadzących firmy, które będą mogły zamieścić je na swoich witrynach. Kujawsko-Pomorski Okręg zapowiada także stworzenie reportażu o trudnej sytuacji przedsiębiorców.

Zdjęcia: Anna Kopeć

mk Autor