Lipcowe dyżury telefoniczne w ZUS
Placówki ZUS w regionie także w wakacje organizują dyżury telefoniczne dla swoich klientów.
Inne z kategorii
Wakacje składkowe są już bardzo popularne. ZUS wciąż przyjmuje wnioski
Już nie będzie śmierdzieć z Siernieczka. Remondis uszczelnił swoje hale
Pierwszy dyżur dotyczyć będzie zakładania konta na Platformie Usług Elektronicznych ZUS, umawiania e-wizyt i poprawnego wypełniania pełnomocnictw do załatwiania spraw w ZUS-ie. Dzwonić będzie można 1 lipca w godz. 8.00-9.00 pod nr tel. 56 450 67 21 i w godz. 9.00-11.00 pod nr tel. 52 303 06 25 oraz 5 lipca w godz. 9.00-11.00 pod nr tel. 52 303 06 19 - informuje Krystyna Michałek, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa kujawsko-pomorskiego.
O świadczenia dla rodzin jak: 800 plus, 300 plus z programu „Dobry Start”, żłobkowe, czy rodzinny kapitał opiekuńczy będzie można zapytać ekspertów 2 lipca w godz. 8.00-9.00 pod nr tel. 56 450 67 21 i 5 lipca w godz. 8.00-10.00 pod nr tel. 54 230 73 24. Z kolei dzwoniąc 3 lipca w godz. 8.00-9.00 pod nr tel. 56 450 67 21 i w godz. 9.00-11.00 pod nr tel. 52 303 06 18 będzie można uzyskać informacje w sprawie świadczenia wspierającego dla osób z niepełnosprawnością.
4 lipca odbędą się dwa dyżury telefoniczne. W godz. 8.00-10.00 pod nr tel. 54 230 73 17 będzie można zapytać o nowe zasady przyznawania świadczeń dla nauczycieli, a w godz. 9.00-11.00 pod nr tel. 52 333 08 31 o warunki wymagane do przyznania świadczenia przedemerytalnego.
Źródło: ZUS