Jakie kolory warto wybrać, gdy projektujemy notesy reklamowe?
fot. nadesłane
Notesy reklamowe to produkty, które są chętnie wykorzystywane do promocji biznesu. Są użyteczne, sprawdzają się w wielu sytuacjach, a do tego ładnie wyglądają na biurku. Dla wielu osób to podstawowe narzędzie do planowania i budowania strategii marki. Chcesz towarzyszyć swojemu klientowi w codziennych i zawodowych wyzwaniach? Podaruj mu notes reklamowy w ciekawym kolorze. Sprawdź, który wybrać.
Inne z kategorii
Aukcja charytatywna dla bezimiennych zwierząt. Organizatorzy zachęcają do udziału
Rusza bydgoski Primark. Równo za trzy tygodnie
Dobranie odpowiedniego gadżetu promocyjnego nie jest łatwym zadaniem. Warto dołożyć wszelkich starań, aby produkt był dopasowany do potrzeb klienta. Notesy z logo są bardzo uniwersalne, dlatego świetnie sprawdzą się jako firmowe upominki. Nie wiesz, jaki kolor akcesoriów reklamowych wybrać? Dowiedz się więcej!
Jaką funkcję pełnią kolory w reklamie?
Zastanawiasz się, w jaki sposób zwrócić uwagę przyszłych odbiorców? Szukasz sprawdzonego sposobu na reklamę swojego biznesu? Wykorzystaj do tego różne barwy! Kolory pełnią wiele funkcji, w tym:
- zwracają uwagę obserwatorów,
- podkreślają wyjątkowość przedmiotu,
- pomagają w utrzymaniu porządku.
Jak wskazuje specjalista OpenGift – firmy, specjalizującej się w produkcji notesów reklamowych – barwy odgrywają szczególną rolę w promocji marki. Odpowiednio dobrane, pomagają w budowie spójnego wizerunku i stają się znakiem rozpoznawczym. Ich potencjał jest nieograniczony, dlatego warto mądrze je wykorzystać i wybrać gadżety reklamowe w odpowiednich kolorach.
Kolorowe gadżety – jakie wybrać?
Zamień zwykłe produkty na oryginalne gadżety reklamowe. Notatniki to bardzo skuteczne nośniki promocji, dlatego nie warto z nich rezygnować. Notesy z logo w kolorze:
- żółtym - często promują akcesoria dla dzieci lub branżę turystyczną. Ta barwa kojarzy się z ciepłym słońcem i beztroskim czasem dzieciństwa. Szukasz upominku dla branży biurowej, turystycznej, czy placówek budżetowych? Sięgnij po żółte notesy klejone reklamowe – to bardzo elegancka propozycja. Możesz zdecydować, czy wolisz model z kolorową okładką, czy opaską i tasiemkami. Każdy z nich wygląda równie profesjonalnie.
- czerwonym - są wykorzystywane do anonsowania promocji, obniżek i nowej kolekcji. Takie notesy reklamowe przyciągają uwagę i wzbudzają ogólne zainteresowanie. Czerwone notesy reklamowe na spirali to doskonały upominek dla uczniów, studentów i osób, które lubią zeszyty rozkładane na płasko. Kartki umieszczone na spirali świetnie sprawdzą się do zapisywania codziennych notatek i planów.
- zielonym - to idealna propozycja dla marek, które chcą zyskać zaufanie swoich odbiorców. Akcesoria w tych barwach doskonale sprawdzą się w branży ekologicznej. Zielone napisy bardzo ciekawie prezentują się na eko gadżetach, których okładka jest wykonana z bambusa lub korka.
- niebieskim - będą odpowiednie dla firm, które chcą kojarzyć się z czystością, spokojem i świeżością. Sięgnij po niebieskie notesy reklamowe z długopisem – te produkty mają elastyczną opaskę do zamykania oraz uchwyt na artykuł piśmienniczy, dzięki któremu zawsze masz długopis „pod ręką”. To bardzo ułatwia spontaniczne zapisywanie planów i marzeń, a do tego pomaga zachować ład i porządek.
- czarnym - są wyrazem elegancji i profesjonalizmu. Notesy klejone reklamowe w tym kolorze są bardzo uniwersalnym upominkiem i sprawdzą się podczas eventów branżowych.
brązowym lub beżowym - pomagają wzbudzić zaufanie klientów. Gadżety w neutralnych barwach to doskonały prezent dla kogoś, kto działa proekologicznie.
Zadbaj o to, żeby wybrać notesy reklamowe w odpowiednich barwach, a z pewnością Twoja kampania promocyjna odniesie sukces. Sprawdź już dziś, co potrafią kolory w biznesie!
reklama