Styl życia 26 paź 2020 | Redaktor
Jakie kolory warto wybrać, gdy projektujemy notesy reklamowe?

fot. nadesłane

Notesy reklamowe to produkty, które są chętnie wykorzystywane do promocji biznesu. Są użyteczne, sprawdzają się w wielu sytuacjach, a do tego ładnie wyglądają na biurku. Dla wielu osób to podstawowe narzędzie do planowania i budowania strategii marki. Chcesz towarzyszyć swojemu klientowi w codziennych i zawodowych wyzwaniach? Podaruj mu notes reklamowy w ciekawym kolorze. Sprawdź, który wybrać.

Dobranie odpowiedniego gadżetu promocyjnego nie jest łatwym zadaniem. Warto dołożyć wszelkich starań, aby produkt był dopasowany do potrzeb klienta. Notesy z logo są bardzo uniwersalne, dlatego świetnie sprawdzą się jako firmowe upominki. Nie wiesz, jaki kolor akcesoriów reklamowych wybrać? Dowiedz się więcej!

Jaką funkcję pełnią kolory w reklamie?

Zastanawiasz się, w jaki sposób zwrócić uwagę przyszłych odbiorców? Szukasz sprawdzonego sposobu na reklamę swojego biznesu? Wykorzystaj do tego różne barwy! Kolory pełnią wiele funkcji, w tym:

  • zwracają uwagę obserwatorów,
  • podkreślają wyjątkowość przedmiotu,
  • pomagają w utrzymaniu porządku.

Jak wskazuje specjalista OpenGift – firmy, specjalizującej się w produkcji notesów reklamowych – barwy odgrywają szczególną rolę w promocji marki. Odpowiednio dobrane, pomagają w budowie spójnego wizerunku i stają się znakiem rozpoznawczym. Ich potencjał jest nieograniczony, dlatego warto mądrze je wykorzystać i wybrać gadżety reklamowe w odpowiednich kolorach.

Kolorowe gadżety – jakie wybrać?

Zamień zwykłe produkty na oryginalne gadżety reklamowe. Notatniki to bardzo skuteczne nośniki promocji, dlatego nie warto z nich rezygnować. Notesy z logo w kolorze:

  • żółtym - często promują akcesoria dla dzieci lub branżę turystyczną. Ta barwa kojarzy się z ciepłym słońcem i beztroskim czasem dzieciństwa. Szukasz upominku dla branży biurowej, turystycznej, czy placówek budżetowych? Sięgnij po żółte notesy klejone reklamowe – to bardzo elegancka propozycja. Możesz zdecydować, czy wolisz model z kolorową okładką, czy opaską i tasiemkami. Każdy z nich wygląda równie profesjonalnie.
  • czerwonym - są wykorzystywane do anonsowania promocji, obniżek i nowej kolekcji. Takie notesy reklamowe przyciągają uwagę i wzbudzają ogólne zainteresowanie. Czerwone notesy reklamowe na spirali to doskonały upominek dla uczniów, studentów i osób, które lubią zeszyty rozkładane na płasko. Kartki umieszczone na spirali świetnie sprawdzą się do zapisywania codziennych notatek i planów.
  • zielonym - to idealna propozycja dla marek, które chcą zyskać zaufanie swoich odbiorców. Akcesoria w tych barwach doskonale sprawdzą się w branży ekologicznej. Zielone napisy bardzo ciekawie prezentują się na eko gadżetach, których okładka jest wykonana z bambusa lub korka.
  • niebieskim - będą odpowiednie dla firm, które chcą kojarzyć się z czystością, spokojem i świeżością. Sięgnij po niebieskie notesy reklamowe z długopisem – te produkty mają elastyczną opaskę do zamykania oraz uchwyt na artykuł piśmienniczy, dzięki któremu zawsze masz długopis „pod ręką”. To bardzo ułatwia spontaniczne zapisywanie planów i marzeń, a do tego pomaga zachować ład i porządek.
  • czarnym - są wyrazem elegancji i profesjonalizmu. Notesy klejone reklamowe w tym kolorze są bardzo uniwersalnym upominkiem i sprawdzą się podczas eventów branżowych.

brązowym lub beżowym - pomagają wzbudzić zaufanie klientów. Gadżety w neutralnych barwach to doskonały prezent dla kogoś, kto działa proekologicznie.

Zadbaj o to, żeby wybrać notesy reklamowe w odpowiednich barwach, a z pewnością Twoja kampania promocyjna odniesie sukces. Sprawdź już dziś, co potrafią kolory w biznesie!

reklama

 

Redaktor

Redaktor Autor

Redaktor