Styl życia 21 mar 10:54 | kd
Ogromne zmiany na Facebooku. Przedstawiamy listę zmian

Facebook wprowadza nowe projekty prowadzonych fanpage. Przedstawiamy listę zmian.

Facebook przyzwyczaił już swoich użytkowników, że co pewien czas zaskakuje zmiana wyglądu lub funkcjonalności. Teraz użytkownicy fanpage staną przed kolejnymi zmianami 

Poniżej przedstawiamy najważniejsze z nich.

Co uzyskasz

Świeży projekt strony

  • Nowy układ ułatwia zarządzanie stroną.

Więcej funkcji rozwijania społeczności

  • Obserwuj inne osoby w Aktualnościach strony, aby udostępniać aktualizacje użytkowników, dodawać do nich polubienia i komentować je jako strona.

Uproszczone, przydatne statystyki

  • Dowiedz się więcej o odbiorcach, poznając między innymi przedziały wiekowe i lokalizacje, oraz szybko przeglądaj materiały uzyskujące najlepsze wyniki.

Co pozostaje bez zmian

Materiały i informacje

  • Dotychczasowe posty, informacje o stronie i inne szczegóły nie zmienią się.

Reklamy i kampanie

  • Nadal możesz tworzyć reklamy i zarządzać kampaniami reklamowymi. Zmiany wprowadzone na stronie nie wpłyną na istniejące reklamy.

Co się zmienia

Oprócz łatwiejszego łączenia się ze społecznością i jej aktywowania, zmieniane są również poniższe funkcje:

Liczba osób, które polubiły stronę i liczba osób, które ją obserwują

  • Na zaktualizowanej stronie zamiast liczby polubień strony i przycisku polubienia będzie wyświetlana liczba obserwujących i przycisk obserwowania. Obecnie masz 3,2 tys. obserwujących.
  • Liczba obserwujących w znacznym stopniu przekłada się na liczbę osób, które chcą oglądać posty Twojej strony w swoich aktualnościach. Jeśli użytkownicy polubili Twoją stronę w wersji klasycznej, to również automatycznie ją obserwują, dzięki czemu oglądają Twoje posty w Aktualnościach. Osoby, które polubiły Twoją stronę, mogą również zrezygnować z jej obserwowania i nie oglądać jej postów w swoich Aktualnościach. Korzystanie z liczby obserwujących daje wymierne wyniki.

Aktualizacje ról na stronie

  • Istniejący administratorzy będą mieli pełną kontrolę nad tą stroną na Facebooku, a istniejący redaktorzy mogą otrzymać częściową kontrolę nad nią. Wszystkie działania podejmowane w imieniu strony, w tym zameldowanie się w lokalizacji, będą widoczne dla innych osób, które nią zarządzają.
  • Inne role, takie jak reklamodawcy, analitycy i moderatorzy, nie będą umożliwiać bezpośredniego zarządzania stroną na Facebooku, ale będą umożliwiać zarządzanie nią przy użyciu innych narzędzi od Facebooka, takich jak Creator Studio i Menedżer reklam.

Inf. FB.

kd Autor