AKTUALNE 20 gru 2019 | Redaktor
Hala Arena szuka sponsora tytularnego

fot. Pit1233, Wikimedia Commons

Miasto ogłosił konkurs na sponsora tytularnego Areny Bydgoszcz. Oferty można składać do 31 stycznia 2020 roku.

Arena Bydgoszcz została oddana do użytku we wrześniu 2014 roku. W latach 2014–2019 zgodnie z umową sponsorską nosiła nazwę  „Artego Arena”. Na co dzień hala jest miejscem treningów i rozgrywek ligowych bydgoskich koszykarek i koszykarzy. Widownia mieści niemal półtora tysiąca kibiców. Hala sportowa w szczególności przeznaczona jest do rozgrywania meczów siatkówki, koszykówki i piłki ręcznej, ale można aranżować ją także pod kątem organizacji wydarzeń kulturalnych i targowych.

Miasto w drodze konkursu szuka sponsora tytularnego dla hali – zwycięzca uzyska wyłączne prawa do nadania oficjalnej nazwy hali oraz stworzenia logo. Uzyska także m. in. status sponsora tytularnego hali stosowanego we wszystkich oficjalnych dokumentach i w materiałach promocyjnych, a także prawo do wykorzystania wizerunku hali do celów marketingowych. Umowa zostanie zawarta na okres minimum trzech lat, a maksimum pięciu lat – z możliwością przedłużenia tego terminu w ramach negocjacji. Płatność będzie mogła być wnoszona miesięcznie lub rocznie.

Oferty można składać do 31 stycznia 2020 r. do godz. 11.00. Swoją ofertę należy przekazać w Urzędzie Miasta Bydgoszczy, w sekretariacie Biura Promocji i Współpracy z Zagranicą ul. Jezuicka 1 pok. 106 A. Z dopiskiem „NIE OTWIERAĆ. Oferta na konkurs na sponsora tytularnego dla Hali Sportowej, zlokalizowanej w Bydgoszczy przy ulicy Toruńskiej 59” lub przesłać pocztą na wyżej wskazany adres. W przypadku przesłania oferty pocztą decydować będzie data stempla pocztowego/ wpływu do Urzędu Miasta Bydgoszczy.

W tym roku w drodze konkursu sąsiadująca z Arenę hala Łuczniczka otrzymała nazwę „Immobile Łuczniczka”.

Źródło: UMB, oprac. red.

Redaktor

Redaktor Autor

Redaktor