Kinomani wracajcie do kina! Wystartowała kampania społeczna „Kino to emocje”
fot. ilustracyjna, Pixabay
W piątek (4 września) wystartowała ogólnopolska kampania społeczna „Kino to emocje”, która ma zachęcić widzów do powrotu przed duży ekran. W ramach projektu przygotowano spoty z udziałem Joanny Kulig i Marcina Dorocińskiego.
Inne z kategorii
W towarzystwie muzycznym jest koncertowo [ZAPROSZENIE]
W projekt zaangażowane są zarówno duże sieci, jak i kina studyjne i lokalne. – Pierwszy raz w historii wszystkie polskie kina jednoczą się we wspólnej akcji. W kampanię zaangażowały się sieci: Cinema City, Helios, Multikino oraz kina zrzeszone w Sieci Kin Studyjnych i Lokalnych w całej Polsce – przekazuje Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Głównym elementem projektu „Kino to emocje” są spoty z udziałem Joanny Kulig i Marcina Dorocińskiego. Będą one wyświetlane w kinach, telewizji i Internecie. Poza tym inicjatywa będzie promowana za pomocą mediów społecznościowych. Wszystkie elementy łączyć będzie hasło: #ChodźDoKina.
Projekt współfinansowany jest przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Polski Instytut Sztuki Filmowej. Wsparcia udzielili także: Polska Gildia Producentów oraz Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych.
źródło: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego