ZUS skraca godziny obsługi klientów w poniedziałki [KOMUNIKAT]
ZUS oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33/fot. ZUS
Od 2 listopada - w związku z sytuacją epidemiczną – placówki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w poniedziałki będą czynne w takich samych godzinach, jak w pozostałe dni tygodnia, czyli od 8.00 do 15.00. Dotyczy to placówek ZUS w siedzibach oddziałów, inspektoratach i biurach terenowych.
Inne z kategorii
Rok pełen wyzwań w wykonaniu CSWOT
Wyjątek stanowią Punkty Informacyjne ZUS w Mogilnie i Chełmnie, które do odwołania są nieczynne - w związku z zamknięciem Starostwa Powiatowego w Mogilnie i Urzędu Miasta w Chełmnie.
Z kolei obsługa klientów w Punkcie Informacyjnym ZUS w Wąbrzeźnie będzie dostępna od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00, natomiast w Koronowie ze względu na ogrniczenia w wykonywaniu zadań o charakterze publicznym przez Urząd Miejski w Koronowie w godz. od 9.00 do 14.00.
Pracownicy ZUS zachęcają do załatwiania spraw przez Internet, za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, korzystania z e-wizyt oraz kontaktowania się telefonicznie. Do dyspozycji klientów jest ogólnopolska infolinia ZUS pod numerem tel. 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) od 7.00 do 18.00. Funkcjonuje również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym pod numerem tel. 22 11 22 111.
Krystyna Michałek
Rzecznik Regionalny ZUS
Województwa Kujawsko-Pomorskiego